Oplysninger om personligt medlem

Denne formular kan bruges til at indmelde et personligt medlem i Danske Folkekor
eller til at ændre oplysninger om et personligt medlem, der allerede er medlem af Danske Folkekor.

Hvis du vil indmelde et kor, skal du bruge formularen Indmeldelse af kor - klik her.

Hvis du vil ændre oplysninger om et kor (herunder formand og dirigent), skal du bruge formularen Ændringer af koroplysninger - klik her

Vælg den handlingstype, der skal indberettes

Adresse: Gade/vej og nummer

Adresse: Postnummer og bynavn.

Primært telefonnummer

Sekundært telefonnummer

Din epost-adresse.

Kommunikation til Danske Folkekor vil primært foregå via epost, så det er vigigt at der angives en brugbar epost-adresse, hvis du har en.

NB: Hvis du ikke har en epostadresse, skal du skrive ingen@folkekor.dk

Angiv hvilken kreds af Danske Folkekor, medlemmet hører til. (Er nyttig, hvis medlemmet er hjemmehørende i grænseområde mellem flere kredse.)

Beskriv gerne ændringerne her.

F.eks. "Ny adresse", "Ændret navn" osv.

Oplysninger om afsender

Navn på dig, der indsender denne formular.

Denne epost-adresse gælder som bekræftelse på at de indtastede data er i orden. Når der trykkes på Indsend, vil der bliver sendt en bekræftelse på indtastningen til adressen.

Du skal skrive din epost-adresse her, også selvom du måske allerede har skrevet den ovenfor.

Før du trykker på Indsend, skal du sikre at alle oplysninger er korrekte. Du får ikke yderligere muligheder for at fortryde det indtastede.

NB: For at imødegå misbrug, bliver din IP-adresse, dato og tidspunkt registreret.